Ny favoritt krølltang!

De siste to årene har jeg vært veldig stor fan av Herstyler sin krølltang. Men for et par uker siden fikk jeg en sponsorpakke fra Makestyle med en Mast Volume 2 big curler krølltang, og da fikk jeg en ny favoritt! Denne krølltangen er virkelig helt fantastisk. Jeg bruker den hver eneste gang jeg krøller håret mitt, og jeg er helt forelsket i den. Denne krølltangen gir store fine bølger, som holder lenge. 

Jeg liker veldig godt at den er en del bredere på toppen enn nederst, sånn at krøllene blir helt perfekte! Da blir det mye volum og litt løsere øverst, også får man en fin krøll nederst. Helt perfekt!

En av tingene jeg liker veldig godt med denne krølltangen er at den varmes opp utrolig fort. Jeg pleier å bruke den på 180 grader, og da tar det maks 2 minutter fra den er helt kald, til den er klar. Perfekt for meg som ikke orker å vente på at krølltangen skal blir varm! 

Jeg ble helt sjokkert når jeg så prisen, for den var mye billigere enn hva jeg hadde trodd. Hos makestyle.no koster den kun 799,- kr. Du kan finne den HER.

26 kommentarer

Siste innlegg