Fra Hippier til BI gutter!

I går fylte Nora 22 år. Så da feiret vi bursdagen hennes hjemme hos henne! Hun hadde laget masse sinnsykt god mat og desserter. Visste virkelig ikke at den jenta kunne lage så god mat! Har enda en liten følelse av at hun hadde et bra cateringfirma. Hehe! Hun hadde bedt inn en del av vennene sine, så da ble jeg kjent med masse nye mennesker!

Planen min var egentlig å ikke drikke i går. Siden jeg har vært litt syk i helgen. Men man lever jo bare en gang. Så da må man jo ha det litt gøy. Eller hva? Det ble i alle fall veldig mye alkohol på denne frøkna i går! Når klokken nærmet seg 23 stakk en del av oss ned til en bar på Aker Brygge. Klarer ikke å huske hva den heter! Men det var veldig mye bra folk der, og veldig god stemning.

Utover kvelden tok vi turen til Gudruns. Har vært der en gang før, og da var det veldig bra, og denne gangen skuffet heller ikke! Det er veldig mye forskjellig klientell der. Alt fra vaskeekte hippier som har tidenes lengste skjegg, og en rusa på alt mulig rart, til BI gutter. Så det stedet er virkelig for alle! Alt i alt hadde jeg en helt fantastisk kveld, og jeg ble kjent med så mange nye og kule mennesker!

18 kommentarer

Siste innlegg