Min hudpleie rutine!

Den siste tiden har jeg blitt helt forelsket i Ole Henriksen sin hudpleieserie. Den har virkelig forbedret huden min! Jeg har slitt med kviser så lenge jeg kan huske, men denne serien har virkelig hjulpet meg! Huden min er så mye finere, og jeg har mye mindre kviser. Jeg har vært veldig nøye med å rense huden hver eneste morgen og kveld, og gi den nok næring, og det har virkelig gitt resultater! Derfor tenkte jeg at jeg kunne tipse dere om denne serien, og min hudpleierutine.

Steg 1. Ole Henriksen Aloe Vera Deep Cleanser
– Denne rensen bruker jeg hver morgen og hver kveld. Jeg dobbelrenser alltid, for å først få vekk sminke og bakterier, og en gang til for å dyprense huden. Rensen inneholder kamomillete og aloe vera. Kan kjøpes her.

Steg 2. Ole Henriksen Grease Relief Face Tonic
– Denne bruker jeg rett etter at jeg har renset huden, og tørket huden. Da tar jeg litt produkt på en bomullspad og klapper i hele ansiktet mitt. Dette er et ansiktsvann som beroliger og balanserer fet og uren hud. Kan kjøpes her.

Steg 3. Ole Henriksen Vitamin Plus Balancing Creme
– Etter at ansiktsvannet har trukket godt inn i huden, påfører jeg denne kremen. Den balanserer og regulerer oljet hud og glansfullhet. Aloe veraen gir masse fuktighet og helbreder huden (perfekt hvis du sliter med kviser!). Kan kjøpes her.

Steg 4. Ole Henriksen Walnut Complexion Scrub
– Denne skrubben bruker jeg 2 ganger i uken. Da skrubber jeg hele ansiktet godt. Det hjelper til å skrubbe vekk døde hudceller, og hjelper huden med å fornye seg. I tillegg blir huden babymyk etter at man har skrubbet den, og man får en nydelig glød i ansiktet fordi man har fjernet det ekstra hudlaget med døde hudceller! Dette er virkelig et av de viktigste stegene for å få en bedre hud! Kan kjøpes her.

//sponsede produkter

15 kommentarer
    1. Disse brukte jeg en liten stund også! Før jeg dessverre begynte å reagere på Aloe Vera 🙁 Men var kjempefornøyd med de den lille stunden, og aloe veraen gjorde at huden ikke ble uttørket

    2. Hei Stina 🙂 ikke missforstå nå, men med en gang jeg leste innlegget så fikk jeg lyst til å prøve. Men nederst står det “//sponsede produkter”, dette fikk meg i tvil. Å dette er på ingen måte en “hate” kommentar, men bare et spørsmål; liker du virkelig produktet, eller skriver du dette for at det er sponset??
      – så igjen, ikke missforstå, du er en fantastisk blogger – men vil ikke kjøpe noe som koster masse penger, om det ikke virker… 😉 Svar 100% ærlig.

    3. Nydelige bilder av produktene!
      Elsker Ole Henriksen!
      Bruker flere av produktene selv, sammen med litt andre hudpleie produkter fra The Body Shop- best of two worlds sier bare jeg! =)

    4. Jeg syns det er en god anmeldelse av deg. Hadde det ikke vært for at jeg har veldig sensitiv hud og er fornøyd med de produktene jeg allerede er fast bruker av hos hud spesialist, hadde jeg brukt Ole Henriksen sine produkter pga din anmeldese… og selvom produktene er sponset hva betyr det? Du har jo prøvd produktene og det er jo dine 100% meninger, hadde du ikke likt produktene så hadde du ikke skrevet om dem på bloggen din 🙂

    5. Kjempefint innlegg! Jeg brukte rensen og kremen en stund selv, men har ikke prøvd toneren ennå, siden jeg har hørt at den etterlater et glinsende lag oppå huden. Har du merket noe til dette? 🙂 forresten er du en utroolig flink blogger som burde bli lagt enda mer merke til! Elsker å lese bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg