“Søtt og farlig”

I dag startet jeg dagen på pressefrokost hos Gina Tricot. Vi fikk se vår- og sommerkolleksjonen dems, og den var så fin! Tok litt bilder som dere skal få se etterpå! Men tenkte å vise dere dagens antrekk først. Etter pressefrokosten gikk jeg, Andrea og Stephen bort til Akershusfestning og tok litt antrekksbilder. Syns de ble skikkelig fine, og veldig høst-aktig. Er dere ikke enige?

Sheinside.com – Jakke

WOW – Bukse

Jeffrey Campbell – Sko

Bik Bok – Vest

Ukjent – Smykker

H&M – Genser

Senere i dag skal jeg til kiropraktoren en tur. Også står egentlig trening på planen. Men tror kanskje jeg dropper treningen, siden jeg fortsatt ikke er helt frisk enda. Det hjalp veldig å ta det helt med ro i går. Så lurer på om jeg skal ta det med ro i dag også, for å bli helt frisk igjen! Kanskje jeg får lest litt i en bok jeg har leid på biblioketek. Har allerede rukket å lese litt i den, og den er så spennende! Den heter “Søtt og farlig” og handler om hvordan sukker påvirker helsen til oss mennesker. Veldig lærerik!

 

17 kommentarer

Siste innlegg