New in from VILA

I dag tidlig dro jeg, Andrea og Marie til nyåpningen av VILA på Metrosenteret på Lørenskog. De har nettopp åpnet en ny butikk der, så da måtte vi sjekke den ut! Inredningen var nesten like fin som alle klærne. Så hvis dere er i nærheten av Lørenskog bør dere ta turen innom! Vi fikk velge ut litt nye klær, så da ble det en ny jakke, bukse og et skjørt på meg.

(Alle klærne, bortsett fra den hvite genseren er fra VILA. Genseren er fra Gina Tricot)

Akkurat nå kjenner jeg at jeg skal ta det med ro resten av dagen. Tror det er en liten sykdom (feber) på gang her. Har vanvittig vondt i halsen, hodet og hele kroppen verker. Trooooor det kan ha noe med at jeg gikk i kjole på byen på fredag. Tåler virkelig ikke å gå for tynt kledd. Da blir jeg syk med en gang! Note to myself: ta på boblejakke og skidress neste gang jeg drar på byen! Haha! Heldigvis er jeg ferdig med videoen som skal opp senere i dag. *Onsdagsvideo, wiii*. Så da kan jeg faktisk ta det med ro resten av dagen. Det skal bli godt! Får prøve å bli frisk som en fisk igjen. For jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå!

22 kommentarer

Siste innlegg