Klarer du å gjette..?

I dag var det så fint vær ute at jeg bare måtte ut og ta litt antrekksbilder. Har jo blitt altfor få av de den siste tiden. Siden det har regnet og vært så grått ute. Men sånn var det ikke i dag! Så da tok jeg turen til Vigelandsparken for å ta litt bilder. Ble de ikke fine? Jeg elsker lyset på de! Ble så fornøyd med de *stolt*

Nå skal jeg begynne å redigere videoen som kommer ut i morgen. Lagde en video til dere på søndag. Men har ikke fått til å redigere den enda. Er så treg med sånne ting! Det tar jo evigheter å redigere sånne videoer. Blæææh. Men håper den blir bra! Vil ikke røpe hva videoen handler om. Men dere som er venn med meg på snapchat (stinablogg) har allerede fått en liten sneakpeak. Klarer dere andre å gjette hva videoen handler om?

Nelly.comJakke (denne er på 50% avslag nå!)

Junkyard.no – Bukse

Jeffrey Campbell – Sko

Ukjent – Kjede

33 kommentarer

Siste innlegg