Idèer til innlegg?

I dag har jeg hatt en skikkelig planleggingsdag. Har kommet på mange idèer til innlegg og videoer jeg skal lage fremover. Dette blir så spennende! Er ikke helt ferdig med å skrive ned idèer enda. Men er i alle fall veldig godt igang. Planen min er å bruke denne helgen til å lage opp så mye innlegg og videoer som overhodet mulig. Sånn at alltid har noen innlegg på lur, når hverdagen blir for kaotisk.

Vil jo at bloggen skal være så bra som overhodet mulig, for dere. Så da trengs det litt planlegging og jobb. Dere må gjerne komme med forslag til innlegg og videoer, hvis det er noe dere vil at jeg skal lage 🙂

Nå er det tilbake til planlegging igjen. Ville bare titte innom og ønske dere en fin helg ♥ Og vise dere denne nye two-piece kjolen (blir det riktig å kalle det? haha) som jeg fikk av lookbookstore.co for et par dager siden. Syns settet er utrolig kult! Passer nok best hvis man skal ut på byen eller på fest. Selv om det kan bli litt vel kaldt på vinteren, hehe! Kan kjøpes HER forresten.

28 kommentarer
    1. Det jeg vil se på din blogg:
      – legge ut film om huset ditt. Hvordan det ser ut uten i fra og sånt
      – Jeg tror også det hadde vært kult om du kom med flere enkle middagstips til de som flytter hjemmefra!
      – Kan du skrive/lage video om ditt forhold til kjærlighet er?
      – Kan du anbefale blogger også?
      Håper du vil bruke noe av det!

    2. -Tips til julekalender
      -Hva du ønsker deg til jul
      -Tips til julekjoler
      -Anbefaling av blogger
      -Reiseguide
      -Min første-historier
      -Anbefaling av plasser å reise

    3. Videoforslag:
      – “would you rather tag” synes det er så sykt morsomt å se 🙂
      – spørsmål og svar video. Slår aldri feil!
      – en litt humoristisk video. Ikke at du sitter å leser opp vitser liksom, men noe kreativt 😉 “the yoga challenge” som et lite eksempel. Vet ikke om du liker å lage denne typen video eller ikke, men det er hvertfall et forslag.
      – Stina gjør ting hun ikke kan
      Innlegg forslag:
      – julegaveønsker
      – dress like me, der du setter sammen antrekk som er typisk deg
      – hva som gjør meg glad liste
      Også har jeg noen spørsmål til ukens spørsmål:
      – hvilke nettsider liker du å sjoppe fra?
      – er du en spontan person? Hvorfor/hvorfor ikke?
      – hvor ofte fester du?
      – liker du best koselig venner/venninner fest hjemme eller ordentlig partypaty med høy musikk og masse folk?

    4. sminkevideoer er alltid gøyt! sminke til julaften, julefest, nyttårsaften.. nyttårsaften er det vel lov å gå litt amok med glitter 😀

    5. Fantastisk blogg! Jeg ønsker at du skal komme med sextips, klær og mote for menn, rask og enkel mattips og reisetips.. Stå på 🙂

    6. Hei, jeg vil gjerne ha litt julevideoer.
      Du kan ha en DIY julegaver, hva du har fått i kalender(hvis du har),
      julegavetips, julesminke og hva du fikk til jul.
      Her er noen andre tips også
      -produkter jeg har brukt opp
      -sminke collection
      -hudpleierutine
      -månedens favoritter
      -room tour

    7. Hei Stina:) Kan du lage et innlegg om tips til noen sunne desserter kan kan spise med god samvittighet? (Slik at man slipper å bli fristet til å spise usunne desserter spesielt i jule tiden Hehe)

    8. Du kan skriva om sminks- og hudprodukter som du ikke vil anbefaler videre til andre, produkter som du har opplevd som dårlige eller ikke god nok kvalitet 🙂

    9. skrive om extensions .
      resultat av treningen din før og etter og hvordan du fikk motivasjon til å trene.
      10 ting man ikke visste om deg.
      smoothie oppskrifter.
      hvordan holde på kjærligheten på vonde dager.
      serie og filmtips.
      favoritt kjoler.
      juleball, nyttårsaft, juleaften sminkevideo.
      favoritt instagram brukere.
      skrive om noe du står for.
      hvordan sminke leppene større.
      skrive om selvbruning.

    10. Hei jeg lurer på om du kan lage en video av hvordan du setter på tape hair extension? siden du bruker det selv. Vurderer å begynne med det selv.

    11. kunne du:
      – lage en video om hva du fikk i julegave og adventskalender.
      – lage en video om hvordan du pynter leiligheten din til jul.
      – lage et innlegg for tips til enkle julemat.(ikke for juleaften, og helst det du baker.)
      -lage et innlegg om din julefeiring.
      – lage et innlegg og en vide om sminketips til 13åringer og oppover.
      og kan du sjekke ut playone.blgg

    12. Her er noen ideer som jeg hadde likt at du kunne hatt om på bloggen din:
      -Hva du ønsker deg til jul, av både venner å familie.
      -Julegavetips til venninner som ikke er så dyre. For de som ikke har så mange penger å bruke på julegaver.
      -lage video der du lager en DIY Julekalender.
      -Endten video eller bilder der du viser frem kjolene dine.
      -Hvordan du får mange lesere (Jeg prøver å få lesere, siden jeg har nettop fått meg ny blogg. Så jeg lurer på hvordan du fikk så mange lesere :))
      -Sånn dare video, der du spør på bloggen etter utfordringer du MÅ gjøre, og lager en video ut av det.
      -Seriene du ser på / Anbefaling av serier.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg