Nye ting til rommet!

På lørdag var jeg på IKEA med Donna en tur. Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe så veldig mye ting. Men dere vet hvordan det er å gå rundt på IKEA. Det er helt umulig å ikke kjøpe med seg masse ting. Så jeg kjøpte inn noen hvite bokser (man kan aldri få nok bokser!!), et nytt klesstativ, og litt håndklær. Så det var egentlig ikke så mye! Men det ble en ganske stor forskjell på rommet. Siden jeg endelig har to klesstativ. Istedenfor et veldig fullstappet et.

Så nå henger endelig alle klærne mine på rad og rekke bortover. I love it! Er også veldig mye lettere å holde det ryddig nå som jeg har bokser til å ha alle mulige småting og stæsj oppi! Kjøpte meg også speil for noen dager siden, som jeg virkelig elsker å ha. Syns det er så mye bedre å stå inne her på rommet og fikse meg enn å måtte stå inne på badet. Litt kjedelig for 3 roomies å måtte vente på at jeg skal sminke meg og krølle håret hver morgen. Haha!

Hva syns du? Ble det ikke fint?

29 kommentarer

Siste innlegg