Treningsmål fremover!

God mandag ♥ Er dere klar for en ny uke? Det er jeg! Jeg har allerede vært på Evo og hatt ukens første treningsøkt. Denne uken har jeg bestemt meg for å trene styrke mandag, onsdag og fredag. Kjenner det er ordentlig godt å være godt igang med styrketreningen igjen. I sommer tok jeg meg en altfor lang pause, og kom aldri skikkelig igang igjen. 

Men nå blir det rutiner fremover! Men jeg kjenner virkelig at jeg skal begynne å trene litt senere på dagen. For da klokken var 10:00 og jeg var på treningssenteret, var jeg altfor trøtt til å prestere 100%. Og det er ikke bra! Er virkelig ikke et morgen menneske. Haha! Mulig det også var helgens festligheter som hang litt igjen. Hmm, ikke vet jeg!

Tenkte jeg kunne vise dere litt ordentlige bilder av hvordan kroppsformen er nå. Syns det er så gøy å se tilbake på forandringene, når man har trent en stund. Så håper virkelig jeg klarer å gjøre noen forbedringer på kroppen fremover. Målene mine er større armer, større rumpe, mer markert mage og en sterkere kropp som tåler mer. Har satt meg et lite mål, som jeg virkelig ikke aner om er mulig å oppnå. Men har det som et cirka mål fordet. Målet mitt er å klare å løfte 45 kg (egenvekt) i knebøy minst 3 ganger innen nyttår.

Er litt usikker på hva jeg klarer å løfte på maks akkurat nå. Men i dag kjørte jeg 25 kg * 12 repetisjoner * 3 runder. Så da burde ikke målet være heeelt uoppnåelig. Men vi får se! Dette blir en spennende tid fremover!

Har du satt deg noen treningsmål frem til nyttår?

36 kommentarer

Siste innlegg