Den siste tiden..

Nå er det lenge siden jeg har lagt ut bilder fra instagrammen min! Pleier å oppdatere hver dag, så da har det blitt en del bilder siden sist! Heter stinablogg på instagram, så bare å følge meg! Legg igjen en kommentar på et av bildene mine på insta, så sjekker jeg ut din instagram også 🙂


1. Antrekk  //  2. Ferdig trent!  //  3. Kort hår! Uæh, helt rart å se!  //  4. Heldigvis langt hår igjen. Flinke Susannne som satt på!  //  5. Krøllete hår. Wii!  //  6. Klessalg med søteste Donna!  //  7. Frokost  //  8. Antrekk  //  9. Antrekk


1. Smiiiil!  //  2. Ute på tur i høstværet  //  3. Antrekk  //  4. Brunost muffins. Kjempe gode!  //  5. Trening!  //  6. Flower power!  //  7. Time to flex some abs!  //  8. Antrekksdetaljer  //  9. New in


1. Søteste June og meg  //  2. Good morning!  //  3. Antrekk  //  4. Selfie  //  5. Enda mer smiiil!  //  6. Ny treningstights!  //  7. Ane Marte og meg på Halloweeen  //  8. Rommet mitt i bokollektivet!  //  9. Ferdig med å trene!

16 kommentarer

Siste innlegg