Slik trener jeg!

Nå har jeg nettopp spist litt tacosalat etter en god treningsøkt. I dag trente jeg styrke på Evo Fitness. Kjenner det er så godt for kroppen og trene ordentlig styrke igjen. Ble veldig støl etter forrige trening, så jeg tok det litt roligere i dag enn forrige trening. Hadde maks uflaks og klarte å komme midt i rushtiden, så når jeg trente var det ekstremt mye folk der. Får alltid litt panikk når det er masse folk rundt meg når jeg trener. Spesielt når jeg er den eneste jenta i hele frivektsavdelingen. Hehe!

I dag ble treningen slik:

Knebøy: 22,5 kg * 12 rep * 3 runder = 810 kg

Brystpress på skråbenk: 6 kg * 12 rep * 3 runder = 216 kg

Roing med manual: 8 kg * 12 rep * 3 runder = 288 kg

Arnold press: 4 kg * 12 rep * 3 runder = 144 kg

Hoftehev på matte: 4 kg * 12 rep * 3 runder = 144 kg

Bulgarsk utfall: 12 rep * 3 runder

Bakover spark: 12 rep * 3 runder

 

Hver økt jeg trener har jeg fokus på å øke totalen litt etter litt. Jeg prøver å ikke øke for mye på hver trening, for da er det fort at man stagnerer. Kommer til å oppdatere dere fremover med hvordan øktene blir fremover. Gleder meg til å få se forskjeller på kroppen, og kjenne forskjeller på helsen fremover. Dette blir gøy!

 

Har du trent i dag?

18 kommentarer

Siste innlegg