Dåp til lille Cornelia!

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en lang dag på farta. Dro hjemmefra klokken ni på morgenen, så nå var det deilig å være hjemme igjen! Grunnen til at jeg har vært ute i hele dag er fordi jeg har vært i dåp til tantebarnet mitt. Skjønneste lile Cornelia! Hele familien var samlet i Haug Kirke, i Hokksund, for å se Cornelia bli døpt. Jeg er faktisk fadder til begge tantebarna mine. Ikke at jeg aner hva det å være fadder er for noe da. Hehe!

Det var dekket på med søte lyserosa roser og duker. Maten var helt fantastisk. Rensdyrsgryte. Ah, nam nam! Spiste så mye mat at jeg enda er stappmett!

Fineste bestemødrene mine!

Tanten min er så utrolig dyktig til å pynte og lage kaker. Altså, har dere sett noe så fint før?

Nå skal jeg planlegge uken som kommer. Skrive ned idèer til innlegg og onsdagsvideo. Elsker å ha en plan over hva jeg skal blogge om. Da blir jobben min så mye lettere! Forresten: hvis dere har noen ønsker til innlegg/video er det bare å si ifra! 🙂

19 kommentarer

Siste innlegg