Før – Etter Vippe Extensions

(sponset behandling) I går var jeg i Drammen og satt på Vippe Extensions. Har ikke hatt det på noen måneder, så var veldig godt å få på vippene igjen! I går var det flinkeste Cecilie fra A Good Feeling som satt vippene på meg. Nå som sommeren er virkelig over, syns jeg det er veldig fint å ha på vipper. På sommeren blir vippene veldig fort slitte siden man bader så mye. Men på høsten/vinteren er de helt perfekt!

Nå som det snart er masse julefeiring syns jeg det er fint med det lille ekstra. Dere som skal på julebord og juleball leter kanskje etter det lille ekstra som piffer opp ethvert antrekk? Da bør du virkelig teste ut vippe extensions. Det er så utrolig fint! Frem til nyttår har A Good Feeling rabatt på vippene sine. Til vanlig koster det 1800,- kr for å sette det på første gangen (refill er billigere), men nå koster den kun 1300,- kr. Så dette er et tilbud dere virkelig burde ta i bruk! Ring A Good Feeling på 32 22 10 21 for å bestille time!

Ble det ikke fint? Jeg elsker det!

30 kommentarer

Siste innlegg