hits

Nytt treningsprogram!

I dag startet jeg dagen hos Evo Fitness. Har nettopp satt opp et nytt treningsprogram, som jeg prvde ut i dag. Syns programmet ble veldig bra! Har laget et fullkroppsprogram som jeg kommer til trene 2-3 ganger i uken. Syns det er s deilig og endelig ha litt mer tid til meg selv, og da blir virkelig trening prioritert. Gleder meg til komme skikkelig inn i treningsrutiner, og se skikkelige resultater!Dette blir gy!

I programmet mitt har jeg lagt ganske mye vekt p rumpe og armer. Det er ingen av velsene som jeg kun trener mage, siden jeg trener magen i flere av velsene. Som for eksempel kneby. Slik ser mitt treningsprogram ut:

Oppvarming:
Utfall med rotasjon: 5 x per bein x1
Strekk til by: 5 x 1
Setehev: 5 x per bein x 1
Skulderbladarmhevinger: 10 x 1

kt:
Kneby: 12 x 3
Brystpress p skrbenk: 12 x 3
Roing med manual: 12 x 3
Arnold press: 12 x 3
Hoftehev p matte: 12 x 3
Bulgarsk utfall: 12 x3
Bakover spark: 12 x 3

(det frste tallet str for antall repetisjoner, det andre tallet str for antall runder)

Hvis du lurer p hvordan velsene skal utfres kan du sjekke min YouTube kanal (HER). Der viser jeg noen av velsene. De resterende velsene er det nok lettest google seg frem til.



14 kommentarer

S gy! Evo treningssenter er ganske bra! Hper du klarer komme deg inn i rutinene og ser resultater! :D

S godt se at du har funnet et godt program som funker for deg! Selv har jeg gtt p RYP-programmet n, og det har gitt med veldig gode resultater. Hvis du virkelig ikke har peiling p hva du skal gjre vil jeg absolutt anbefale prve det!

anneandersen: Helt enig der! Det hper jeg og :)

Tonje :): Det har jeg ikke hrt om fr. Hva slags program er det? :)

kan du lage en video der du gjennomfrer alle disse velsene?:)

Una: Kan prve f til det etterhvert :)

S flink du er med treningen :D

Emilie-Therese: takk :)

Hvorfor kjrer du 12 rep i hver velse egentlig? Om du nsker kt tversnitt p musklene/mer definerte muskler, anbefaler jeg kjre 6-9 rep hvert sett. Ta gjerne flere sett istede for rep, og mere motstand i hvert sett :) Kjrer du 12-14 rep i hvert sett, trener du i strre grad muskelens utholdenhet og ikke styrke.

Kan du ha sprsmlsrunde om trening? :) Synes du er kjempeflink med trening og slikt!

Ingrid: Ja kanskje det :-)

Det er en app du kan laste ned p telefonen. Jeg hper og tror at du kan bruke det p android ogs, jeg selv har iPhone som jeg vet den virker p. Men poenget er at du fr faste velser som du skal finne din maks kg x10 reps p, og bygge p det ut over 6 uker. Det er grunnprogrammet. I dette programmet fr du beskjed om velge mlsetning, som f.eks vektnedgang eller vedlikehold. Etter 6 uker med dette programmet(hvor du fr beskjed om antall kg p hver velse ut i fra hvor langt du har kommet i programmet), kan du g over til et annet program i det programmet. Det kan vre "Ekstrem muskelvekst" eller "maksimal forbrenning" for eksempel. Haha, dette ble mye forklaring, men hper du forstod! Vil anbefale deg sjekke det ut, bare for sjekke det ut liksom :-) Jeg har hatt enormt gode resultater!

Godt med nytt s ikke treningen blir s veldig kjedelig med bare det samme hele tiden. :)

Cassandra Lysgrd: Helt enig der! :)

Skriv en ny kommentar