Nytt treningsprogram!

I dag startet jeg dagen hos Evo Fitness. Har nettopp satt opp et nytt treningsprogram, som jeg prøvde ut i dag. Syns programmet ble veldig bra! Har laget et fullkroppsprogram som jeg kommer til å trene 2-3 ganger i uken. Syns det er så deilig og endelig ha litt mer tid til meg selv, og da blir virkelig trening prioritert. Gleder meg til å komme skikkelig inn i treningsrutiner, og se skikkelige resultater!Dette blir gøy!

I programmet mitt har jeg lagt ganske mye vekt på rumpe og armer. Det er ingen av øvelsene som jeg kun trener mage, siden jeg trener magen i flere av øvelsene. Som for eksempel knebøy. Slik ser mitt treningsprogram ut:

Oppvarming:
Utfall med rotasjon: 5 x per bein x1
Strekk til bøy: 5 x 1
Setehev: 5 x per bein x 1
Skulderbladarmhevinger: 10 x 1

 

Økt:
Knebøy: 12 x 3
Brystpress på skråbenk: 12 x 3
Roing med manual: 12 x 3
Arnold press: 12 x 3
Hoftehev på matte: 12 x 3
Bulgarsk utfall: 12 x3
Bakover spark: 12 x 3

 

(det første tallet står for antall repetisjoner, det andre tallet står for antall runder)

Hvis du lurer på hvordan øvelsene skal utføres kan du sjekke min YouTube kanal (%20?affiliateid=10242%20HER). Der viser jeg noen av øvelsene. De resterende øvelsene er det nok lettest å google seg frem til.

14 kommentarer

Siste innlegg