Helt sykt!

Først og fremst må jeg bare si tusen takk, dere er virkelig fantastiske! Etter at jeg postet mitt forrige innlegg har det kommet inn så utrolig mange kommentarer, meldinger fra bekjente og fremmede, med gode og trøstende ord. Kan ikke få sagt hvor takknemlig jeg er for all støtten jeg har fått av dere! Det betyr så utrolig mye for meg. Da jeg postet innlegget hadde jeg aldri trodd at 25’000 personer skulle lese innlegget. Så har mildt sagt blitt ganske overveldet! 

I går brukte jeg dagen på å flytte alle tingene mine inn på rommet mitt i bokollektivet. Har et rom på 12 kvadratmeter. Så jeg får god plass til en enkeltseng (som så langt bare er en madrass, haha!), klærne og skoene mine, også er det igjen en del gulvplass. Rommet passer meg midt i blinken for det er store vinduer (perfekt fotolys, hihi) og en liten balkong med fin utsikt. 

I dag føler jeg meg ganske bra. Dette er en ny start, og jeg får endelig tid til å fokusere mer på bloggen og meg selv. Selv om humøret er ganske mye bedre enn forventet, går jeg rundt og er skikkelig kvalm hele tiden. Har såvidt spist noe de siste dagene, fordi jeg har vært så dårlig. Litt usikker på om det er det psykiske som er grunnen, eller fordi jeg nettopp har vært forkjølet.. 

Uansett, nå skal jeg straks se den tredje episoden av The Big Bang theory, så langt i dag. Det programmet er skikkelig terapi for meg. Man lever seg skikkelig inn i programmet, og får hjernen på helt andre tanker. Har bokstavelig talt sett alle episodene sikkert 5 ganger per episode, fra før av. Så nå gjenstår de episodene som har kommet ut så langt av sesong 8. Wii! 

30 kommentarer

Siste innlegg