Nye høst innkjøp

I dag var jeg innom Oslo City en liten tur for å se etter litt nye høstklær. Denne høsten har jeg helt dilla på hvitt, grått og lys rosa. Til min store glede er det farger som virkelig er inn denne høsten. Så dere kan gjette om jeg fant noen nye ting! Oh yes I did!

Comfy genser fra H&M

Denne buksen som er fra WOW har jeg faktisk hatt en av før, og den er storfavoritt! Men dessverre har min forrige blitt altfor stor. Så jeg måtte innom WOW og kjøpe en i en mindre størrelse. Anbefaler virkelig stretch buksene til WOW. De er fantastisk fine og behagelige! 

Når jeg tok på disse sokkene var det som å tre rett inn i en god dyne. De er så sykt behagelige, og jeg kommer nok til å bruke de masse nå på høsten! Kakao, disse søte  og comfy sokkene og en god film. Kan det bli noe bedre kombinasjon? Både disse pusesokkene og de hvite er fra Cubus.

Selv om dette skjørtet er fra WOW (som er en barne/ungdomsbutikk) syns jeg det var veldig voksent i looken. Ikke minst utrolig fint! Haha, ler litt av meg selv når jeg må ha samme størrelsen som 8 åringer i skjørtet. Men men, sånn er det vel å være petite! 

34 kommentarer

Siste innlegg