Pastell pink outfit

I dag har jeg vært på Nordic Screens sine kontorer i Nydalen en liten tur. Håvard (Alacho) var så snill at han ga med et lite lynkurs i hvordan man bruker videoredigeringsprogrammet Adobe Premiere Pro. Kjenner virkelig at behovet for et bedre redigeringsprogram enn Windows movie maker har vært stort.

Ble helt forbløffet over hvor mye kult man kan gjøre med Premiere. Fikk prøvd det ut litt i dag, men skal prøve det mer ut på onsdag da jeg lager ukens videoblogg. Kjenner det klør i fingrene etter å prøve det ut!

H&M – Jakke  //  Lycke, Bagorama – Veske  //  Bik Bok – Genser og bukse

CMYK – Klokke  //  Jeffrey Campbell – Sko

Nå har jeg nettopp spist litt middag mens jeg snakket med Roger på telefonen. Han dro til Haugesund for å jobbe i dag, og blir borte i ca. 3 uker. Så det er ganske kjipt! Kjenner jeg savner han allerede. Heldigvis kommer June hit en tur etterpå, også skal vi ut på byen en tur! Er så morsomt hvor mye mer liv det er her på mandager, fremfor i Drammen!

17 kommentarer

Siste innlegg