Anbefaling av sportsbh

For noen dager siden var jeg innom Polhem PR og hentet en liten goodiebag med spennende nyheter. En av tingene var denne sportsbh’en, som jeg falt her for! Har lenge lett etter en sportsbh som er stram jevnt over hele bh’en. Ikke bare stram rett under puppene. Denne holder virkelig puppene godt på plass, uten at den er ubehagelig å ha på. Så den er helt perfekt når jeg skal løpe. Vil virkelig ikke ende opp med å ødelegge elastisiteten i puppene mine, så det er viktig for meg å ha en god sportsbh så jeg ikke ender opp med hengepupper. Hehe! 

Jeg bruker vanligvis XS. Men siden den minste størrelsen som finnes i disse bh’ene er small, så måtte jeg velge det. Men den passet perfekt! Så vær obs på at de er litt små i størrelsen. Sportsbh’en kan du få tak i HER og shorts kan du få tak i HER

sponset

27 kommentarer

Siste innlegg