På forskudd

Håper dere har hatt en flott uke så langt. Mange av dere har vel kanskje høstferie nå? Da må dere kose dere masse, og lade opp batteriene til den kommende tiden. Fremover er det mye spennende som skjer på jobbfronten, og på det private. Gleder meg til å fortelle dere mer om det!

I går var Roger og jeg hos foreldrene hans i Mjøndalen. Siden Roger har bursdag nå til onsdag, feiret vi bursdagen hans i går. Han reiser offshore på mandag, så da måtte det bli sånn. Syns alltid det er så fælt når han drar offshore, for da får jeg ikke sett han på flere dager.. I går feiret vi i alle fall med kaffe og kaker. Fikk møte litt flere av familiemedlemmene til Roger, og det var veldig koselig! Tidligere har jeg ikke vært noe spesielt glad i sånne familieting, men jeg begynner virkelig å like det mer og mer!

 

15 kommentarer

Siste innlegg