Nytt til leiligheten

Nå som Roger og jeg har bodd i Oslo i to måneder, var det virkelig på tide å gjøre det litt mer hjemmekoselig her. Selv er jeg ikke noe veldig glad i å ha altfor mye pynteting overalt. Men noen få ting må til! Da søsteren min var innom i Oslo i forrige uke hjalp hun meg med å plukke ut noen nye fine puter til sofaen. 

Syns det ble veldig fint at alle putene er så forskjellige, både i farge, tekstur og størrelse. Men enda så passer de så godt sammen. Er dere ikke enige? Alle putene er forresten fra Kid interiør. Hadde skikkelig flaks med at det var 40% tilbud på alle puter den dagen jeg var innom, så er ikke helt sikker på prisen på de forskjellige putene. 

 

Friske og ekte blomster har blitt et skikkelig must for meg. Jeg har lagt min elsk på rosa roser og orkidèer. Begge blomstene er så vakre, og de lyser virkelig opp hele stuen! Perfekt hvis man vil ha en fargeklatt her og der, men samtidig ikke vil at den skal være for stor. 

29 kommentarer

Siste innlegg