Jeg selger klærne mine i morgen!

Nå er jeg endelig hjemme igjen etter møtet med Britney Spears. Fikk dessverre ikke tatt noen bilder med henne, men satt på tredje rad, så jeg så henne veldig godt. Hehe! Bilder fra visningen kommer i morgen! Først vil jeg bare vise dere litt av tingene som jeg skal selge på klessalget i morgen. 

I morgen er det nemlig markedsdager i Karl Johan, og da skal Donna og jeg, pluss noen andre bloggere, ha hver vår bod hvor vi skal selge masse skatter fra garderobene våre. Jeg skal selge en del topper, gensere, kjoler, smykker, vesker og sko. Har tre proppfulle IKEA poser med ting jeg skal selge. Så her er det nok noe til alle! Klærne er for det meste i strl xs, men har også en del gensere i strl one size som tilsvarer s/m. Skoene er i strl 37. Kommer til å selge tingene veldig billig! Kom gjerne innom for å si hei også 🙂

Sted: Arkaden (den plassen som ligger som ligger ut mot Royal Christiania) i Oslo, rett ved Karl Johan

Tid: 10:00 og utover dagen


blusen kommer til å selges


kjolen kommer til å selges


sko kommer til å selges


kjede kommer til å selges 


Skjorte kommer til å selges


Skjorte kommer til å selges 


Skjorte kommer til å selges


Topp kommer til å selges

 

18 kommentarer

Siste innlegg