5 must have skjønnhetsprodukter

Nå har jeg nettopp kommet hjem i leiligheten, etter en veldig spennende og innholdsrik dag. I dag har jeg vært på kursmøte hos Nordic Screens som jeg nettopp har signert kontrakt med. De skal hjelpe meg med en del blogg- og youtube ting fremover, så dette blir spennende! Vi var veldig mange som var hos N.S i dag, og det var mange kjente ansikter innen TV og YouTube som holdt foredrag. Kjenner at “go” viljen min når det kommer til det jeg driver med ikke har vært på topp den siste stunden, men etter i dag er den på topp igjen! Det er jo blogg og sosiale medier jeg vil jobbe med fremover, og da skal jeg virkelig gjøre det som trengs for å komme dit jeg vil!

Men over på noe helt annet. I stad filmet jeg en video med mine 5 favoritt skjønnhetsprodukter. Kommer til å legge ut en ny video hver onsdag fremover, så husk å abonner på youtube kanalen min! Du kan også følge meg på facebook, for der legger jeg alltid ut link til nye innlegg som er på bloggen!

25 kommentarer

Siste innlegg