New in from Nelly

reklamelenker

I stad var jeg innom posten og hentet en pakke med klær fra Nelly.com. De har fått inn så mye fint, og i forrige uke klarte jeg ikke å dy meg lengre. Da måtte jeg ha litt nye ting! Det ble en veldig fin teddy jakke, en utrolig behagelig og søt genser, og en ny treningsshorts. 

Denne jakken er veldig delikat i fargen, og derfor måtte jeg bare ha den! Den glir rett inn i årets høstmote. Den passer perfekt nå på høsten da det ikke er for kaldt, men man fortsatt trenger en litt varmere jakke. Kan kjøpes HER

Denne genseren er noe av det mest behagelige jeg noensinne har hatt på meg! Varm og søt er den og! Gleder meg til å bruke denne utover høsten. Kan kjøpes HER

Denne shortsen er skikkelig behagelig å ha på. Den sitter godt og er stretchy i stoffet. Har en lignende shorts fra før, som jeg liker å bruke når jeg trener styrke. Så måtte ha en til, fordi de er helt fantastiske! Shortsen kan kjøpes HER, bh’en kan kjøpes HER.

23 kommentarer

Siste innlegg