Breakfast club

Dagen i dag har virkelig gått fort unna. Så fort, at jeg ikke har rukket å sette meg ned før nå! På morgenen i dag kom June hit med lille Canelo. Siden hun skal avgårde frem til i morgen kveld skal jeg passe han. Elsker hunder, så sier aldri nei til å være barnevakt! Spesielt ikke når hunden er en bitteliten Chihuahua, som oppfører seg veldig bra. Blir helt fascinert av den lille skapningen jeg!

Når June kom hit dro vi på Crêpe de Mari her på Grunerløkka og spiste litt frokost. Crêpe med masse bær og gresk yoghurt er jo helt nydelig! Dette har virkelig blitt en av mine favorittsteder i byen. Så hit kommer jeg til å gå enda flere ganger. 

Etter en frokost med June, hadde søsteren min og tantebarna mine kommet til byen. De har ikke rukket å besøke meg før nå, så var koselig at de kom en tur. Madeleine hjalp meg også med å finne nye pynteputer (som ikke er så ungkar, som Roger sine gamle *knis*) til sofaen. Siden jeg hentet masse klær hos foreldrene mine i går, stod bilen til mamma i Oslo i natt, og da måtte jeg kjøre den hjem i dag etter at Madeleine hadde dratt. Så da ble en lang biltur med lille Canelo ved siden av meg. Flinke meg klarte å havne midt i rushtrafikken *tommel opp for den*. 

Nå ligger jeg på sofaen under dyna med lille voffsen i armkroken. Er så koselig med en liten hund, spesielt når Roger er offshore! Får så lyst på en liten pelsdott selv. Kjenner det kribler i magen bare av å tenke på det! 

15 kommentarer

Siste innlegg