Jeg selger klærne mine!

På lørdag er det markedsdager i Karl Johan, og i den anledning skal Donna og jeg selge mange av våre skatter utenfor Arkaden i Karl Johan i Oslo. Vi står der fra kl. 10:00 og utover dagen. Vi har begge mange fine skatter fra klesskapet vi skal selge. Har vært hjemne hos foreldrene mine i dag og hentet masse godsaker jeg skal selge på lørdag. Kommer til å selge masse kjoler, gensere, vesker, sko og smykker. Klærne er for det meste i størrelse xs, og skoene er i størrelse 37. Har også mange tykkere gensere som er i størrelse One Size, som tilsvarer small/medium. Håper så mange som mulig av dere vil komme og handle av oss! Vi kommer til å stå i et eget telt utenfor arkaden på plassen som vender ut mot Royal Christiania.

Kommer til å selge klærne veldig billig, så her kan dere gjøre noen kupp! Alle tingene som blir solgt er pent brukt og flere av tingene har aldri blitt brukt.

Under kan du se en liten sneakpeak av klærne og den ene vesken jeg skal selge!

40 kommentarer

Siste innlegg