Ukens første treningsøkt!

I dag ble det en lett treningsøkt på meg. Startet treningen med å bruke en foamroller på hele underkroppen. Har ikke prøvd det før, men gud så vondt det var! Men det øker mobiliteten og løser opp muskelknuter, så det er veldig bra! Deretter ble det en liten halvtime på tredemøllen med rask gange. Passer perfekt at de har skjerm på selve tredemøllen, så jeg kan velge hva jeg vil se på selv av tv programmer. Drømmer meg helt bort jeg! Tiden går unna som bare det! Siden ryggen ikke er helt på topp, trente jeg bare litt rumpe med egenvekt i dag. Tørr ikke å belaste kroppen for mye helt enda. 

Nå skal jeg slappe av med min kjære forran tv’en med litt yoghurtis med frukt på toppen. Får alltid så lyst på noe søtt på kvelden, og da er det et perfekt alternativ, så det ikke blir for mye sukker og dritt. Hehe! I morgen har jeg litt av en dag forran meg med to pressevisninger, kiropraktortime og selvfølgelig bloggen. Så nå må batteriene lades!

16 kommentarer

Siste innlegg