Spennende møte!

Hei hei skjønne ♥ I dag har jeg vært på et veldig spennende møte. Kan ikke si så mye om hva det handlet om, eller hvem det var med. Men det lover bra! Gleder meg til å jobbe med de fremover, med bloggen. Gøy å møte mennesker som virkelig har trua på meg!

I går var jeg hos kiropraktoren og tok masse tester. Tok blant annet en røntgen av kroppen min, og en test for å sjekke nervetrådene i ryggraden. Fikk også et lite foredrag av kiropraktoren om hvor mye som kan gå galt med kroppen hvis det skjer noe galt med ryggraden. Ble helt sjokkert over hvor mye symptomer man kan få av slike ting. Håper virkelig at dette kan hjelpe litt på helsa mi. For den er ikke så mye å skryte av, foråsidetsånn! Skal dit igjen i morgen for å se på testene. Gru-gleder meg veldig til å se resultatet!

Nå skal jeg jobbe litt med et kostholdsinnlegg til bloggen. Fikk en veldig god idè i natt, som det klør i fingrene mine etter å jobbe med. Så bare å følge med! Håper dere har hatt en strålende dag så langt, og jeg ønsker dere en riktig god dag videre! ♥

14 kommentarer

Siste innlegg