Forelsk deg i høsten

Nå som sommeren er over, kjenner jeg at jeg begynner å få litt kjærlighetssorg. Tenk at det er 9 måneder til sommer, sol og varme. Til korte shortser, sene kvelder ute, et glass vin til rekene på brygga, og alle de fantastiske tingene som hører sommeren til. Men selv om en fantastisk årstid er over, trenger jeg heldigvis ikke å være lei meg. For nå kommer høsten, og den har mange gode og fantastiske sider ved seg! Hvis du er som meg og har litt “summertime sadness” bør du lese disse tingene som jeg elsker ved høsten!

 

♥ Eksperimenter med kameraet – På høsten er lyset og fargene ute helt fantastisk fine. Ta med deg kameraet ut og knips i vei!

♥ Mote – Varme, store, strikkede skjerf og gensere. Klær lag på lag. Perfekt boots for høsten. Endelig kan man ha på seg mer enn èn tskjorte og shorts. Bli kreativ med stilen din igjen!

♥ Cafè med venner – På sommeren har man som regel ikke tid og ro til å sette seg ned på en koselig cafè og nyte en deilig varm kaffe. Men nå er høsten her, og man kan endelig gjøre det! Ta med deg bestevenninnen eller kjæresten din på en koselig cafè og sitt der i timesvis mens dere prater om alt mellom himmel og jord.

  

♥ Innekos – Hvor deilig er det ikke å ligge inne under dyna i sofaen, med en stor kopp kakao, se en fin film og høre på regnet utenfor? Jeg syns det er en helt fantastisk følelse! Bruk regnet som en liten unnskyldning til å slippe unna hverdagsmaset og senke skuldrene helt.

♥ Skogturer – På høsten er det helt fantastisk fint i skogen. Bladene skifter farger, og det ser helt magisk ut! Spenn på deg tursekken, ta med et par venner og dra til fjells. Pust inn frisk høstluft. Lag et bål og spis pinnebrød.

 

♥ Bake – Endelig får du tid til å leke på kjøkkenet igjen. Bak noe du ikke har laget før, men som du har hatt lyst til å prøve ut lenge. Hva smaker vel bedre enn ferske kanelboller på en søndagsmorgen?

♥ Halloween – Nå er det knappe 1,5 månedene igjen før det er Halloween. Begynn å planlegg kostymet ditt allerede nå.  

♥ Sunne matvaner – På høsten kan du endelig komme igang med de sunne matvanene du hadde før sommeren. Sett deg noen mål for treningen og matvanene. 

 

Flere enn meg som plutselig begynte å glede seg over at det er høst? 🙂

21 kommentarer

Siste innlegg