Mye spennende fremover!

God morgen skjønne ♥

Nå er frokosten nettopp inntatt, og jeg er klar for en ny uke! Denne uken er det masse spennende som skal skje, og jeg klarer nesten ikke vente til alt skjer! I dag skal jeg til en kiropraktor, for å få hjelp med nakken og ryggen min. Nakken min har vært vond veldig lenge. Tror jeg fikk en liten skade i den etter at en dame kjørte rett inn i bilen min for 1,5 år siden. Men har aldri fått surret meg til å gjøre noe med det. Men for et par dager siden gikk ryggen min helt i lås, og siden har den vært skikkelig vond. Så nå måtte jeg endelig få ut finger’n og gjøre noe med det. 

Før jeg stikker til kiropraktoren må jeg få ryddet litt opp i mailboksen min. Er altfor dårlig til å gjøre ting som man kan utsette. Føler mailen min er litt som lekser. Man gidder ikke gjøre det før i siste liten. Haha! Skal også få skrevet et lite innlegg til dere etterpå. Har en litt morsom idè som jeg har sett på et par andre blogger, som jeg vil prøve ut. Følg med etterpå, så ser dere!

31 kommentarer

Siste innlegg