Ta vare på huden din – Med arganolje

For en stund tilbake var jeg på et event med The Body Shop. Der lanserte de sin nye serie “wild argan oil”. Jeg har fått testet ut serien, og jeg kan virkelig anbefale den! Huden min har fått en helt fantastisk glød og mykhet siden jeg begynte å bruke produktene! På høsten og vinteren er det veldig viktig å ta vare på huden, siden været er så surt og skiftende, og da blir huden veldig fort tørr. 

Jeg har en dag i uken der jeg pleier å skrubbe huden og gi den masse fuktighet. Det gir pleie og glød til huden min igjennom hele uken. Hudpleieritualet mitt skal jeg nå lære dere!

Trinn 1. Rens
Start med å ta en god varm dusj og bruk en av såpene til å rense huden. Er du så heldig at du har et badekar kan du bruke noen dråer av “Wild argan oil bubble bath” i vannet. 

Trinn 2. Skrubb

Når huden har blitt myk og alle porene har åpnet seg, bruker du “Wild argan oil scrub” til å eksfoliere huden. Masser skrubben i sirkler på hele kroppen. Grunnen til at man skal skrubbe huden er for å få vekk døde hudceller. Døde hudceller kan gjøre at huden ser litt grå ut, og da er det lettere å få inngrodde hår etter barbering. Unngå dette ved å bruke en skrubb en gang i uken.

Trinn 3. Pleie

Smør et godt lag med “wild argan oil body lotion” over hele kroppen. La det trekke godt inn før du smører et tynt lag med “Golden radiance argan oil” over hele kroppen. Oljen gir en sikemyk finish og en gyllen glød.

sponsede produkter

 

Serien selges i alle The Body Shop butikker i Norge og Sverige, og på nett HER. Hvis du vil lese mer om “wild argan oil” serien kan du lese innlegget jeg skrev fra eventet, HER.

7 kommentarer
    1. Så utrolig fine produkter! De skal jeg absolutt prøve ut 😀 Har faktisk kjøpt noe av det i en bursdagsgave for litt siden, og gleder meg til å høre hva hun synes om det, og om hun er like fornøyd som deg 😀 Ha en kjempefin dag i dag 🙂

    2. Heei veldig fine produkter. Det dumme er at jeg ikke tåler så mye
      Jeg lurer på om du har noen råd som kan hjelpe uten alle produktene.
      (Tåler ikke parfyme eller sminke eller ikke så mange kremer)

    3. Er veldig glad i BS sine produkter, så disse må jeg få prøvd ut når jeg går tom for de jeg har:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg