Den beste proteinbaren!

For en stund tilbake kom jeg over en proteinbar fra merket “Quest bar”. Jeg har smakt veldig mange proteinbarer før, men har aldri likt smaken helt. De har ofte inneholdt mye sukker, og altfor lite protein. Men da jeg kom over denne proteinbaren fra “Quest bar” ble alt endret. Den smaker helt fantastisk og er proppfull av proteiner og fiber! Den har heller ikke noe tilsatt sukker, og er glutenfri. 

Ofte når jeg er på farta blir det altfor mye junkfood fordi det er det letteste og som regel det billigste alternativet. Men nå slipper jeg det! Nå pleier jeg å ha en quest bar liggende i veska, så jeg alltid har et sunt mellommåltid. Genialt siden jeg trener mye og trenger proteiner igjennom dagen!

Quest bar er laget av kun naturlige ingredienser og det er brukt den beste proteinkilden “whey protein isolat” for å lage den. Min favoritt er “cinnamon roll”. Den smaker herlig kanel. Enda bedre er den om du har den i mikrobølgeovnen i 20 sekunder og serverer den med litt frozen yoghurt ved siden av. Det er en perfekt dessert! Som i tillegg er sunn!

Quest bar finnes også i smakene; strwaberry cheesecake, coconut cashew, chocolate chip cookie, chocolate brownies, banana nut muffin. Sjekk ut hele utvalget HER. Quest bars selges i 12 pakninger, men tro meg, de går unna fort! For du kommer til å elske de!

affiliatelink

19 kommentarer

Siste innlegg