Masse nye innkjøp!

I dag spratt jeg opp av sengen 08:00 og hoppet rett inn i dusjen og skrubbet huden godt. Har blitt helt forelsket i den nye skrubben til The Body Shop. Hele argan serien er helt fantastisk! Etter en kjapp dusj gikk jeg bort på solariumet og tok litt sol. Syns det er så fint å være litt gyllebrun, spesielt nå som vi nærmer oss høsten! Etter at jeg hadde tatt sol gikk jeg innom postkontoret og hentet et par pakker med nye ting.

Syns alltid det er litt skummelt å kjøpe ting på nett, siden jeg ikke får prøvd tingene på forhånd. Men når jeg kjøper hos Nelly og Ellos er størrelsene alltid veldig korrekte og klærne er minst like fine i virkeligheten, som de er på nett! 

Ny treningsbh for styrketrening og løping, kan kjøpes HER

Ny shorts med hold-in effekt som sitter godt inntil kroppen og er i behagelig og mykt stoff. Passer til styrketrening og kondisjonstrening. Kan kjøpes HER

Ny treningstopp i freshe farger! Perfekt på gymmet. Kan kjøpes HER.

Den lille sorte som passer til alt! Den sitter veldig godt og former seg etter kroppen! Kan kjøpes HER

Nye høstsko som passer perfekt til alle typer jeans. Disse finnes også i svart. Kan kjøpes HER

PS: Følg med på bloggen senere i dag. Da kommer en konkurranse der du kan vinne en stor goodiebag med masse fantastiske produkter! ♥

38 kommentarer

Siste innlegg