Sporty mandag!

I dag hoppet jeg ut av senga 8:30 og rett inn i joggeskoene. Har funnet meg en perfekt løperunde langs Akerselva som jeg løper iblant. Så den sto på planen i dag! Runda er på 2,5 km og i dag løp jeg den på 19 minutter. Det er så deilig å løpe der siden det er en park langs hele elven, så man slipper å måtte løpe igjennom store folkemengder. Kjenner på kroppen at jeg endelig begynner å bli frisk *woop woop* så nå er jeg skikkelig glad! 

Etter løperunden hoppet jeg rett i dusjen og lagde meg litt frokost. Er det èn ting jeg aldri blir lei av så er det havregrøt. Det er så sunt og godt. Ekstra godt er det med litt bær og kanel på toppen. Mmmm, nam nam! Nå skal jeg lese litt i Shape Up før jeg tar turen inn på badet og fikser meg litt! Ønsker dere en flott start på uken, og ikke minst måneden! Sykt å tenke på at vi er i september allerede. Gleder meg til høst tegnene begynner å komme hit til Oslo. Det er så fint ♥

35 kommentarer

Siste innlegg