På utkikk etter den perfekte..

I går var jeg og Roger på Bislett en tur med mamma, søsteren min og tantebarna mine. De hadde tatt turen inn til Oslo for å se på utstyr til barnevognen til lille Cornelia. Er ikke hver dag de er i Oslo, så da måtte vi ta en liten kaffe sammen! Når familien dro hjem igjen stakk Roger og jeg i Bogstadveien og shoppet litt. Hehe, er så shoppeguri om dagen! Prøver å finne den perfekte “boyfriend” jeansen, men uten hell så langt. Tenkte å stikke en tur ned til sentrum og se i morgen. Jeg gir meg ikke før jeg finner den perfekte jeansen! 

Mens vi lette etter en boyfriend jeans fant jeg noen søte topper. Blant annet denne jeg har på meg på bildene. Syns det er så fint med peplum topper, siden de fremhever midjen og er så søte! I tillegg er de superbehagelige å ha på, så det er et stort pluss! Denne har jeg forresten kjøpt på Bik Bok. 

Fikk tatt noen bilder av toppen før Roger og jeg stakk på Espresso house i stad. Mer om det senere i kveld! 🙂

 

27 kommentarer

Siste innlegg