Kusine date på kino!

I går var jeg på Colosseum kino her i Oslo med min kusine Eveline. Vi så Guardians of the galaxy. Jeg syns den var veldig bra! Har fått mye mer sansen for sånne type filmer de siste månedene. Spesielt etter at jeg så alle Star Wars filmene *nerd*. Filmen var veldig morsom, samtidig som den var spennende når det var action. Anbefaler dere å se den, for den var veldig bra!

Etter filmen stakk vi på en cocktail bar på Grunerløkka. De har så sykt gode cocktail’s der. Har vært der et par ganger allerede, og jeg blir med og mer fan av stedet! 

5 kommentarer
    1. Høres utrolig koselig ut, og så bra at filmen var bra 🙂 Jeg har ikke sett den, og kan ærlig innrømme at jeg er ikke så fan av slike filmer, men for deg som synes slike filmer er bra, var det jo bra at filmen falt i smak 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg