Ny Michael Kors veske + Dagens Antrekk

Nå har jeg nettopp vært på trening og spist litt middag. Var skikkelig deilig å trene styrke igjen i dag. Selv om det var ekstremt seigt å komme igang. Foråsidetsånn.. Men det er så verdt det! Kjente jeg hadde blitt veldig mye svakere siden sist jeg trente ordentlig styrke. Så fremover blir det skjerpings og full satsing! Skal selvfølgelig oppdatere dere underveis med tips og informasjon. 

Etter at jeg hadde vært på pressefrokosten med Moods of Norway på morningen i dag, stakk jeg en tur innom Steen & Strøm for å se på en Michael Kors veske. Har hatt lyst på den sykt lenge nå. Har prøvd å finne noe lignende i en litt billigere variant, men uten hell. Så jeg gikk til slutt for denne!

Men når det er en svart veske kan den brukes lenge, og til alt, så da er det jo greit å kjøpe en som koster litt. Man betaler jo for kvalitet. Syns vesken er så fin! Den er ikke så stor, så den passer perfekt til lille meg. Også er den samtidig så stor at jeg får med meg de tingene jeg trenger. Helt perfekt!

Michael Kors – Veske  //  WOW – Skjørt  //  Zara – Bluse  //  Primark – Sko  //  Daniel Wellington – Klokke

38 kommentarer

Siste innlegg