Video: Oppvarming før styrketrening

Nå er det altfor lenge siden jeg har lagt ut treningsvideoer her på bloggen. Dere har spurt meg om det sikkert 100 ganger, men jeg har bare aldri rukket å lage en. De forrige videoene jeg har lagt ut har blitt utrolig populære, og flere av de har blitt sett over 60’000 ganger per video. Så siden dette er så etterspurt skal jeg legge ut flere videoer fremover. Vil ikke avsløre så mye enda. Men dere som liker å trene bør glede dere!

De fleste videoene jeg kommer til å legge ut fremover, passer perfekt til dere som vil trene hjemme. Men også til dere som trener på gymmet! Husk å abonner på youtube kanalen min, så får dere med dere hver gang jeg legger ut en ny treningsvideo! I dag lagde jeg en video som viser hvordan jeg pleier å varme opp før jeg trener styrke. Det er ekstremt viktig å alltid varme opp før man trener styrke, for å unngå skader. Denne videoen blir derfor viktig for dere å følge i de neste videoene jeg kommer til å legge ut!

34 kommentarer

Siste innlegg