Antrekk #360

Det er helt merkelig å tenke på at dette er antrekkspost nr 360. Tenk så mange forskjellige antrekk jeg har delt med dere her på bloggen de siste 3 årene! Satt og så igjennom stilen min fra den dagen jeg startet å blogge på denne bloggen og frem til nå. Forskjellene er store! Jeg vil si jeg har fått en del mer peiling, og blitt mer bevisst på hva som passer meg. For eksempel: en lang cardigan ser jeg skikkelig liten og rar ut i. Mens en highwaist bukse ser jeg lang ut i. 

Det å lære og kle seg etter sin egen kropp er en stor utfordring. Man vil så gjerne vise sine beste sider til verden rundt seg. Men hvordan? Hva kler jeg? Og hva kler du? Det er litt som når man er med en venninne på shopping. Hun prøver et plagg og ser råflott ut i det, og når man selv prøver det ser det bare helt feil ut. Og visa versa. Er det ikke rart hvor forskjellige vi mennesker er laget? Er det ikke fantastisk? Jeg syns det er helt fantastisk! Jeg syns vi må slutte å sammenligne oss selv med andre, fordi det blir bare så vondt og feil. Lær å fremhev dine gode sider, og elsk din egen kropp. Du har den resten av livet, så vær snill mot den 🙂

Primark: Sko og topp  //  Ukjent: Shorts  //  Gina Tricot: Belte

29 kommentarer

Siste innlegg