Bursdagsfest for Roberta

God søndag ♥

Nå har Roger og jeg nettopp våknet fra en liten powernap. Er så deilig og kunne slappe helt av på søndager. Virkelig lade opp batteriene til den kommende uken. Ah, fantastisk! I går var jeg på bursdagsfest for en venninne av meg som heter Roberta. Vi har ikke sett hverandre på evigheter, så ble så glad når hun spurte om jeg ville komme. 

Det ble en kjempe koselig kveld med grilling, musikk og drikking i en koselig bakgård på Majorstua. Skikkelig sommerfest! Ble også kjent med masse nye koselige mennesker. Syns det er så koselig å bli kjent med folk fra alle mulige steder. For da får man alltid så mye nye innspill. Eller hva?

Håper dere hadde en like flott kveld i går som jeg hadde. Ønsker dere en flott søndag. Kos dere masse og slapp helt av, så dere er klare til en ny uke!

19 kommentarer

Siste innlegg