Klar for jentekveld (og Paris)!

Hei hei dere!

I dag har jeg pakket kofferten, og jeg er klar for Paris i morgen. Gud som jeg gleder meg! Tusen takk for alle tips dere har kommet med, ang. hva man bør oppleve og se i Paris. Hvis dere har enda flere tips tar jeg de imot med åpne armer. Vi tenkte oss kanskje en tur til Disneyland i Paris, men er litt usikre. Er det noen av dere som har vært der? Noen erfaringer? 

 

Dagens antrekk

Sko – Ellos.com  //  Jumpsuit – Bik Bok  //  Veske – Kjøpt i Portugal  //  Klokke – CMYK

 

Nå skal jeg straks dra på jentekveld hos Victoria. Vi skal grille og kose oss med en liten gjeng jenter. Det blir koselig! Må innom Gulskogen en liten tur først, og handle litt småting jeg trenger til Paris. Ønsker dere en fantastisk flott lørdag. Nyt det herlige været med gode mennesker ♥

25 kommentarer
    1. Når man er i Paris måå man innom Disneyland! Men i selve den Disney parken er det ikke veeldig mye å gjøre. Er litt mindre karuseller der, også er det jo det fine slottet da og er sånn “parade”. Men i studioparken er det mye bedre, ligger rett vedsiden av. Større karuseller(Tower of terror er helt syk) og mye mer å gjøre der 🙂

    2. Hei!
      Jeg har bodd i Paris i 3 år og kan anbefale deg området Le Marais for shopping ; ) Der finner du et godt utvalg av billige og dyre butikker, både franske kjeder som Zadig&Voltaire, Sandro osv og mer unike. Ta metroen til Hotel de Ville, linje 1 og området starter bak BHV, som også er verdt et besøk. Butikkene i Le Marais er åpne på søndager. Kule barer i akkurat det nabolaget er La Perla og Mary Celeste. Av restauranter anbefaler jeg Chez Janou og Blend (vanvittige gode burgere til billig penge). Hvis du liker økologisk mat anbefaler jeg min tidligere arbeidsplass Rose Bakery eller restauranten til vennene mine; Rachel’s. Jeg ønsker dere en flott ferie! Paris er magisk <3

    3. Det er utrolig fint der! Men du må dra dit tidelig som at du kommer deg frem! Hvis du drar 8 tiden kommer du frem cirka 10 tiden! Med tog! Det tar kjempe langt tid! Men disneyland det er kjempe fint der! Men det beste er at dere må ta rakketen det er kjempe gøy pluss mørkt!
      Kos dere!

    4. Anbefaler virkelig Disneyland, det er utrolig gøy for store og små, det er 2 parker Disneyland og walt Disney studio, begge er veldig gøy. Og inne i Disneyland er det en tacoresturang der det er utrolig god mat så det burde du sjekke ut. Å inne på walt Disney studio er det en heiskarusell som er noe jeg tok om og om igjen, trur den het noe med Hollywood. God tur og kos deg masse <3

    5. Hei Stina!
      Dette har ikke spesielt mye med akkurat dette innlegget og gjøre egentlig. Saken er den at jeg liker å følge bloggen din og ser at du har et godt forhold til mat og trening. Det ser i hvertfall slik ut! Jeg har selv vært veldig flink til å trene og spise sunt i år, og har så si ikke smakt godteri og lignende før nå når sommeren kom. Men nå har utskeielsene kommet på rekke og rad, en etter en. Og når jeg først spiser godteri, is og kaker spiser jeg mye. Ikke fordi jeg syntes det er så ufattelig godt, men mer fordi det føles ut som kroppen skriker etter mer. I dag er en slik dag, og det sliter så på samvittigheten. Jeg angrer så etterpå og det eneste jeg kan gjøre er å legge meg for å tenke at imorgen er en ny start. Så det jeg lurer på er om du har noen tips til å slippe denne dårlig samvittigheten? Og hender det du virkelig overspiser?
      Jeg er ikke overvektig, jeg er helt normal. Men selv er jeg ekstremt redd for å legge på meg.
      Og til sist; håper du koser deg på jentetur og ikke minst i Paris!! klem

    6. Har vert i diseny land Paris før! Det er ikke sånne tusenfryd bergodalbaner der for å si det sånn, det er mer for barn fra 5-12 hvis du leiter etter ett er helt ville ting liksom… Men på en annen side er det veldig bra opplevelse og veldig koselig å bare gå rundt å se også 🙂 spørs hva din “greie” er, hvis du skjønner <3
      Elsker bloggen din btw stina!!

    7. God tur til Paris! En helt fantastisk fin by! Du burde virkelig besøke Disneyland. Kjæresten min og jeg var der nå i mai, og det var helt fantastisk. Utrolig å se alle dine barndomsminner i en sånn park. Jeg synes også flere av karusellene var veldig morsomme. Men dra tidlig!! 🙂 Også anbefaler jeg å spise på restauranten som tilhører lucky luke konseptet, der hadde de veldig god mat og bra service!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg