Ukens treningsplan

God mandag ♥

Mandag: Ny uke og nye muligheter. Denne uken skal jeg være enda flinkere til å trene enn hva jeg var i forrige uke. Jeg har satt meg som mål å trene basic fullkropsstyrke hjemme to ganger, og ta tre løpeturer på 2,5 km. Hver økt tar ikke så altfor lang tid eller for mye energi, og da er det lettere å få de til! Syns dørterskelen blir så veldig hard hvis jeg setter opp at jeg skal løpe 7 km eller dra ned på treningsstudioet. Så for meg fungerer dette best! Og det er jo det trening handler mye om – å finne noe som fungerer for akkurat deg!

Ukens treningsplan

Nå pøser det ned utenfor, så da er det godt å kunne sitte inne og nyte en smoothie. Heldigvis er det meldt litt mer sommerlig vær utover uken, så da får jeg kommet meg ut og gjort litt ting igjen! Nå skal jeg hoppe inn i treningsklærne og få unnagjort ukens første treningsøkt med styrke. Ønsker dere en fantastisk uke ♥

18 kommentarer

Siste innlegg