Ukens spørsmål #43

Er ikke du og Roger sammen lengre?
– Jeg har vært på ferie både i Portugal og i Ios i sommer, så da tok han seg en liten ferietur også. Det er grunnen til at han ikke har vært på bloggen den siste stunden. Men selvfølgelig er vi fortsatt sammen! Han kommer hjem til uken. Så da kommer vi til å være masse sammen fremover. Savner helt sykt mye! Hverdagen blir liksom ikke den samme uten han. Men heldigvis er det ikke mange dagene igjen nå! 

 

Jobber du fortsatt på wow?
– Har fått en del kommentarer fra lesere som lurer på hvorfor jeg aldri jobber på WOW lengre. Jeg sa opp og jobbet min siste dag der i april. Følte den jobben tok opp for mye av tiden min. Siden jeg kun fikk 4 timers vakter. Og det fungerer veldig dårlig når man bruker to timer på å komme seg frem og tilbake til senteret, parkere osv. Så derfor valgte jeg å heller ha bloggen på heltid. Var jo uansett det som var planen å gjøre med dette året og neste år.

 

Hvor er neglelakken fra?
– Den er kjøpt på en billig jalla sjappe i Portugal. Betalte bare 1 euro for den. Den er sykt bra og holder lenge, så skulle ønske de solgte den i Norge og!

 

Gjorde det vondt å ta piercing i navlen? Har lyst til å ta det, men er så redd det skal gjøre veldig vondt.
– Det er veldig forskjellige fra person til person. Jeg har veldig lav smerteterskell når det kommer til sånne ting. Så for meg gjorde det sykt vondt. Klarte nesten ikke bevege på meg etterpå og de neste dagene. Men venninnen min som tok det samtidig som meg fikk ikke noe som helst vondt.

 

Hvor er “get real”- toppen fra? 
Den er kjøpt på Cubus. Men kjøpte den i fjor, så tviler på at de fortsatt har den!

 

Hvor redigerer du bildene dine?
– Jeg redigerer bildene som jeg legger ut på bloggen på picmonkey.com. Hvis jeg skal legge på noe filter eller lignende gjør jeg det på pixlr.com/express. Hvis jeg skal legge ut bilder på instagram redigerer jeg de enten i “Pixlr express+”, “afterlight” eller på instagram. 

 

Åå, så fint rom! Men hvor har du klærne dine?
– Takk 🙂 Jeg er så heldig at jeg har et eget klesrom hvor jeg har alle klærne mine. Har laget et innlegg med bilder HER.  

 

Du tar alltid så fine bilder! Har du noen tips til hvordan man tar så fine bilder av seg selv?
– Tusen takk 🙂 Jeg har skrevet to innlegg med noen tips; “Hvordan se bra ut på bilder” og “Hvordan ta bedre bilder“. 

 

 

Hva heter det programmet der du skriver inn slik?
Jeg lager en tom kollasj på picmonkey.com og legger inn skrift osv. Tar ikke så lang tid 🙂

 

Selger de ikke bikinier på de butikkene?
– På flyplass butikkene til Victoria’s secret pleier de som regel å selge mest body lotion, parfyme, g-stringer og lipglosser. Hvis man skal kjøpe bikini må man nok i en VS butikk som ligger i en by, for eksempel London. 

 

Har du noen bloggtips?
– Jeg har skrevet et innlegg om akkurat dette med noen gode tips. Innlegget kan du lese HER.  

 

Hvor er cardiganen på bilde 1 fra?
Den er fra Cubus. Kjøpte den for ikke så altfor lenge siden. Så er stor mulighet for at de fortsatt har den inne!

 

Hvordan er din naturlige hårfarge? Ser ikke ut som du får ettervekst, og fargen din holder seg så jevn!
– Den fargen jeg har på håret nå er så lik min naturlige farge som jeg kan komme. Det er ca denne fargen jeg har på håret på bilder fra jeg var liten og før jeg farget håret mitt for første gang. Grunnen til at jeg nesten aldri får ettervekst uansett hvor mørkt eller lyst håret mitt er, er fordi det vokser helt sinnsykt sakte. Er ikke for ingenting at jeg har brukt hair extensions siden jeg gikk i 10 klasse på ungdomsskolen. Hvis det er noen som har tips til hvordan håret mitt kan vokse raskere tar jeg imot de tipsene med åpne armer! 🙂

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål?

31 kommentarer
    1. for at håret ditt skal vokse fortere kan du spise mat med masse b-vitaminer. det er litt i nesten alt du får i deg, men hvis du googler litt så finner du sikkert en oversikt eller noe om hva det er mest b-vitaminer i. eventuelt så får man kjøpt b-vitamin kosttilskudd på blant annet apotek og vita 🙂

    2. Vet ikke om noe annet tips enn å klippe håret jevnlig. Man trenger jo ikke å klippe mye, men bare friske opp håret:)

    3. Hver gang du dusjer skyll tuppene med kalt vann og børst håret 100 ganger hver dag. Det hjelper sykt mye på meg

    4. Det hjelper å ikke vaske håret fult så ofte..må jo Selfølgelig gjøre det om du får fett hår da;) og så hjelper det litt å massere hodebunnen når du vasker håret ! 😉

    5. Hei Stina! Tror du at du kunne lage et innlegg om veskene dine? Leter selv etter en brun eller svart, litt romslig hverdagsveske😊
      Utrolig fin blogg, du er helt super😊

    6. -Vask håret maks to ganger i uken (ekkelt, men det funker. Bruk tørrshampo hvis håret blir fett)
      -Bruk en hårkur fra Lee Stafford som heter “For hair that never grows past a certain length”, koster 129,- på Vita.
      -Ikke bruk varme på håret; krølltang, rettetang, hårføner osv. La håret lufttørke og bruk ruller og lignende hvis du skal krølle det.
      Dette har jeg gjort i noen måneder nå og håret har vokst ihvertfall 5 cm 🙂

    7. så fine svar. Du er så fin, digger deg. Du er en skikkelig god blogger og du motiverer meg mye 🙂
      Kan man ikke gå ned i vekt, visst man heldt på med løping og fotball + et godt kosthold?

    8. Ta B – vitaminer en gang per dag
      Det hjelper for hår og hud
      Jeg tar det og håret mitt ser sunt ut, vokser fortere og er tykkere
      Huden min får mer fuktighet og jeg får mindre kviser

    9. b-vitaminer hjelper ikke på hårvekst. det er bare en myte har forskerne funnet ut, så det er bare bortkastet penger, dessverre. er ingenting man kan ta for å få håret til å vokse fortere. det må bare vokse i sitt eget tempo.

    10. Jeg har også hatt problemer med å få håret til å vokse. Men etter at jeg sluttet å farge håret så begynte det å vokse igjen veldig fort. Kanskje du burde prøve det? Digger bloggen din<3

    11. Hvor er alle bikiniene dine fra? Ser noen er fra Cubus osv, men det er alltid tomt for de fine bikiniene når jeg er der.. Tips til hvor man får kjøpt fine bikinier utenom sånn veldig mye nett bestillinger og sånn? 🙂

    12. Hei! når det står styrke på treningsplanen din, ossen styrke gjør du da? jeg sliter med å finne ting selv, så jeg lurte på hva du gjorde? 🙂

    13. hei! Jeg lurte på om du vett hvordan du får vekk det nedre “fettet” på magen? Jeg har trent og spist sunt i flerne år, men denn blir ikke flat, som du sjønner. Har du noen tips?

    14. Bra svart! 🙂
      Jeg lurer på en ting.. Hvis du har tape extensions da..
      Bestilte tape extensions fra Luxushair og det var tydeligvis uten tape, vet du om noen butikker som selger tape? Hadde vært fint å vite det til neste gang. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg