Endelig litt alenetid!

Hei hei! Hvordan har helgen deres vært så langt? Jeg har tatt det veldig med ro og sett på masse filmer og serier. Kjenner jeg trenger litt “me-time” etter 4 uker i syden, med folk konstant rundt meg. Tusen takk for alle de gode tipsene deres på filmer og serier. Har allerede sjekket ut flere av forslagene deres! Kanskje jeg skal komme med et lite film eller serie tips innlegg etterhvert? Vet jo selv hvor irriterende det er når man skal se på film på jentekvelden eller med kjæresten, og man sitter i minst 30 minutter bare for å finne en film! 

Crochet plunge V back dress – HER          (affiliatelink)

Er ikke den kjolen her fin? Jeg syns den er så søt! Den er perfekt til både fest og hverdags. En litt kul veske og et par høye hæler så er den festklar. Eller et par ballerinaer så kan du bruke den til hverdags. Jeg er sikker på at denne kommer til å bli brukt mye i sommer (så lenge været tillater det da, hehe!). 

35 kommentarer

Siste innlegg