Endelig helg!

God helg ♥

I dag startet jeg dagen med en løperunde på 2,5 km med Bruno. Har funnet en runde som passer perfekt å løpe hver morgen. Så fremover skal jeg bli flink til å løpe den hver morgen. Jeg er veldig for det å trene litt hver eneste dag. Ta en 30 minutters økt som virkelig setter igang kroppen. Da blir man frisk og rask! Jeg syns det kan bli veldig slit hvis jeg skal løpe 7 km to ganger i uken. Pleide å gjøre det før. Men da måtte jeg sette av mye mer tid, og jeg ble veldig sliten etter hver økt. Så for meg fungerer det mye bedre med en liten tur hver dag eller annenhver dag! Prøv det selv, og se hvordan det fungerer på deg! 

Nå skal jeg straks opp og lage meg litt lunsj. Har snust på et par oppskrifter jeg fant i en kokebok, som jeg bare må prøve ut! Hvis det blir godt så deler jeg oppskriften med dere! Ønsker dere en riktig god helg ♥

33 kommentarer

Siste innlegg