En oppfordring til dere alle!

I dag har jeg vært på en forfriskende skogstur med Bruno. Ikke så altfor langt unna der jeg bor er det en skogsløype som går til et vann man kan bade i. Så i dag tok jeg med meg Bruno opp på tur dit. Han er så søt og god, og det er null problem å gå med han i bånd. Så dette var en fryd! Syns det er så deilig å gå på tur ute i skogen. 


Hverdagsmaset flyter vekk, og man havner litt i sin egen verden. I tillegg er det jo helt fantastisk med frisk og god luft! Oppfordrer dere alle til å ta dere en tur ut i skogen, enten med en liten turkamerat eller alene. Det føles så fantastisk! 


Det var masse blåbær ute i skogen. Perfekt snacks på turen!


En som koser seg på tur!


Se så nydelig! Er ikke for ingenting at jeg velger dette fremfor enhver tredemølle i verden!

 

20 kommentarer

Siste innlegg