Siden sist @stinablogg

God morgen ♥

Wow, så fantastisk vær det ute i dag! Elsker virkelig norsk sommer. Har ikke vært noe spesielt fint vær siden jeg kom hjem fra Ios. Så gjett om jeg ble glad da jeg våknet i dag morres? Tenkte å ta med meg Bruno på en liten skogstur etterpå i finværet. Han er jo så lydig og flink til å gå i bånd, at det er null stress å ta han med på sånne turer. Han er fortsatt litt for redd til å kunne gå langs veien. Store skumle biler. Hehe 🙂 Men det passer jo skogsglade meg perfekt!

En liten oppdatering på hva jeg har lagt ut på instagram den siste tiden. Følg meg gjerne der hvis du vil. Heter @stinablogg Sjekker forresten alltid profilene til de som legger igjen kommentarer. Så bare å skrive i vei, så sjekker jeg ut din profil! 🙂

1. Endelig hjemme fra Ios  //  2. Ny iPhone 5S. Elsker den!  //  3. Lite antrekksbilde fra Ios  //  4. Hjemmelaget jordbærsyltetøy in the making!  //  5. Antrekksdetaljer  //  6. Sommer i Norge. Et av de fine trærne vi har her hjemme.  //  7. Alltid smoothie til frokost!  //  8. Litt innkjøp fra Victoria’s secret  //  9. Squat squat!  //  10. Ny bikini fra Lookbookstore  //  11. Litt av rommet mitt. (Dere kan se mer lengre ned på bloggen!)  //  12. Fineste Bruno!

21 kommentarer

Siste innlegg