Feel good places

Hei dere! Siden jeg elsker Starbucks, tenkte jeg å tipse dere om to konkurranser som Starbucks har akkurat nå. Den første går ut på å finne sitt eget feel good place. Mitt har i det siste vært på Starbucks på Gardermoen. Der er jeg alltid innom hver gang jeg reiser, og det har blitt noen ganger i det siste, for å si det sånn! Hver gang jeg er der må jeg alltid ha en Frappucino med karamell og masse krem på toppen. Det smaker helt himmelsk! 

Men tilbake til den første konkurransen. Der har du mulighet til å vinne et reisegavekort på 3000 euro (ca 25’000 kr!). Det kan du bruke på å reise hvor du vil i hele verden. Kanskje en shoppingtur til New York eller en ferie med kjæresten til et idyllisk sydenland? Det du må gjøre for å delta i den konkurransen er å legge ut et bilde på instagram av ditt “Urban feel good place” og hashtagge #starbucksNorway. Noen av mine favoritt urbane steder er i Oslo, spesielt på Grunerløkka. Der er det skikkelig mye grafitti på veggene, studenter i parken og mye mer som gjør stedet skikkelig urbant!

Vinneren av dette gavekortet blir trukket i midten av august.

Starbucks har også en annen konkurranse der du kan vinne et reisegavekort på 750 euro (ca 6000,- kr). Her trekkes det en vinner hver uke, så her er sjansene for å vinne en god del større! For å delta må man samle inn ulike koder som man finner på de ulike drikkene fra Starbucks, bannere, flyers, events osv. Når dere har funnet en kode er det bare å skrive den inn på www.starbucksonthego.com/no.

Du kan trykke HER for å få en kode. Prøv flere ganger, hvis det ikke fungerer første gangen 🙂

annonse

8 kommentarer
    1. Åhh, elsker frappucino! Det er det første jeg kjøper når jeg er på Værnes flyplass, å dit skal jeg på torsdag, så håper de har en starbucks butikk inne på flyplassn, fordi jeg har bare sett en utenfor!

    2. Er ikke så glad i kaffe men tror jeg smakte på starbucks sin ett eller annet og det var kjempe godt! 🙂 får melde meg konkurransen og krysse fingra for at jeg vinner, hadde vært fint med en ferie tur nå:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg