I need a break

Hei dere!

I dag skulle vi egentlig være med på swedish midsummer feiring i byen og på stranda. Vi gikk ned på frokosten i 9 tiden. Stuptrøtte og kjempefreshe. Alle andre var i kjempeform, og allerede ganske fulle. Både Victoria og jeg følte oss ganske så malplasserte der vi satt. Så etter frokosten stakk vi opp på hotellet igjen. Jeg sovnet med en gang, og Victoria gikk opp for å sole seg. Så i dag har vi egentlig bare tatt det helt med ro. Jeg ble ganske solbrent i går, så jeg har holdt meg inne i hele dag. Sånn at solbrentheten skal få gått over. 

Kjente jeg trengte en liten pause fra omverdenen i dag. Hvor jeg bare kunne koble helt ut. Har fått ordnet masse bloggting, så det var veldig deilig å få unnagjort! Nå sitter jeg å titter inne på Nelly.com for å se etter noen nye godbiter jeg kan klikke hjem.

Ønsker dere en god helg, og masse fint ♥

18 kommentarer

Siste innlegg