I’m in Ios bitch!

God morgen ♥

Nå har vi tenkt oss til stranden en tur. Solen stråler og det er helt skyfritt. *helt fantastisk*. Ble veldig brun bare av å sole meg i går ved havet, så gleder meg til hvordan jeg blir etter en uke her. Var litt solbrent i ansiktet på slutten av dagen, så i dag blir det SPF 30 både i ansikt og på bryst. Tenkte vi skulle kjøpe oss bademadrass i dag, så vi kan ligge ute i vannet og sløve. Ah, dette blir så deilig! Kan ikke få sagt hvor fint og fantastisk det er her i Ios! 

I går var vi i byen en tur og spiste middag med noen av de andre fra hotellet. Spiste mat på en thai restaurant. Men er ikke så glad i thai-mai, så det falt ikke helt i smak for meg. Etter middagen gikk Victoria og jeg på en liten seightseeing i byen og kjøpte verdens beste yoghurtis. Dit skal vi definitivt igjen! Det er så koselig å gå i gatene i Ios sentrum. Alle gatene er kjempe smale og fulle av liv og folk. Ekstremt idyllisk, og veldig gresk! 

Noen snapshots fra kvelden

15 kommentarer

Siste innlegg