Verdens vakreste solnedgang

God morgen ♥

I går var hele gjengen fra Life is a beach party på Seven Eleven og spist middag. Maten der var utrolig god, og ikke minst billig! Jeg spiste pasta napoli, og det var veldig godt! Det var pasta penne med tomatsaus og basilikum (om jeg ikke tar helt feil!). 

Etter vi hadde spist middag gikk vi opp i høyden der det la en kirke og så på solnedgangen. Den var så vakker! Kjente jeg savnet Roger ekstra hardt når jeg så den romantiske solnedgangen. Men heldigvis hadde jeg en kjempe kul gjeng med folk rundt meg. Møtte en jente fra New York som er her, og hun er så kul og skjønn! Tror ikke jeg har møtt noen som er så morsomme og søte før! 


Victoria – meg – Jenta fra New York – June fra Life is a beach party – En sanger fra Australia

19 kommentarer

Siste innlegg